07 October 2010

Frankfurt Bokmässa i sikte

Nu är jag verkligen nervös.
Imorgon sitter jag på flygplanet till Tyskland, för att under helgen signera "Ein Lied für Elise" i Tokyopops monter på Frankfurt Bokmässa.
Frankfurts Bokmässa har anor tillbaka till 1500-talet och är den största i världen, om man ser till uppslutningen av förlag.


Mitt autografkort.

Förutom resan i sig, är jag riktigt pirrig inför signeringen. Jag kommer nämligen sitta mellan Annike Hage (Gothic Sport, Die Wolke) och Natalie Wormsbecher (Life Tree's Guardian). Jag är ett totalt fan av båda två, och att nu få sitta mellan dem under signeringen är som att injicera en hög dos nervositet och pirr i armvecket. Jag hoppas inte jag svimmar på plats!

Puuuh!

Ok, jag har en hel del saker att uppdatera på bloggen inom kort (läs: efter söndag):
  • Fanart och cosplays
  • Min senaste praktikant
  • Swedish Comic Sin-utställning
  • Maus-projektet
  • Rapport från Internationella 24-timmarsserien
  • Min Yaoi-artikel i senaste Bild &Bubbla
  • Rapport från Frankfurt Bokmässa
Jag ser fram emot resan, dock. Det blir ett bra avslut på arbetet med skapandet av "Ein Lied für Elise" och starten av marknadsförandet.
Dessutom har jag uttryckt min nervositet till min redaktör, som garanterade mig att de kommer vara med mig under hela tiden, så jag behöver inte vara orolig. Skönt...

Hörs snart igen!

4 comments:

  1. Waah! ^^

    Lycka till med signeringen! Ser fram emot en bastant rapport om bokmässan sen, aldrig varit däre heller, men vidrörts av dess legendariska rykte åtskilliga gånger! Hälsa Annike från mig, om hon kommer ihåg mig.

    kram
    å

    ReplyDelete
  2. Grattis och lycka till! Du kommer garanterat att sparka litterär stjärt i vårt sydliga grannland!

    ReplyDelete
  3. Tack båda två!!

    Åsa:
    Japp, ska ta bilder och så, hoppas jag hinner rusa runt lite o kika.
    Jag ska hälsa till henne, definitivt!

    Steamboat Willie:
    Nja, känner mej mer orolig, jag är trots allt helt ny på marknaden.

    ReplyDelete
  4. Roooligt, Natta! :DDD Det kommer bli superkul! Bara NJUT av att vara där! <3

    ReplyDelete