02 September 2009

Jag är kär...

På riktigt.
Pojken heter Leo.
Han är smart.

Samtidigt försöker jag knyta ihop säcken med Klimatserierna. Det är en massa kvar att fixa. Jag hoppas jag hinner...

Kärlekskranke jag vill ju helst inte jobba, men som tur är jag arbetsnarkoman. Jag kommer att jobba.

Här är ett litet smakprov på hur det går:



Färglagd i Open Canvas.

Jag längtar tills jag kan hålla resultatet i handen, det har knappt gått upp för mig att allt detta ska tryckas och spridas. Visst tänker jag på det, men det är alltid svårt att visualisera det.

Leo, min Leo.

Men ditt nyårslöfte då, frågar ni kanske? Jag skulle ju inte ha något förhållande under 2009.
Ok, mina kära läsare. Ibland måste man släppa på principerna. Men det får bara ske när någon oväntad stor möjlighet kommer.

Jag kunde bara inte missa detta tåg.
Mitt nya liv kan starta, jag är redo.

2 comments:

  1. Välkommen åter!
    Så trevligt att höra att du klivit rakt mer i kärleken igen.
    Nyårslöfte... BHAA!
    När man har med kärlek att göra är det bara att kasta det sunda förnuftet ut igenom fönstret.

    Kram på er båda och all lycka och välgång!

    ReplyDelete