05 February 2009

Städat och fint!

Jag jobbar för tillfället på "A song for Elise" del 3, och tillsammans med HP-doujinshin ska den få pryda mitt SPX-bord i år, har jag bestämt. Så det har inneburit maxat stress för att få det klart.

Trots det har jag hunnit städa och piffa upp min lägenhet. Sedan separationen med ex-sambon har den sett ut som ett bombnedslag, men nu har jag faktiskt till och med satt upp affischer!

Vardagsrummet.

Arbetshörnan.

Mangabokhyllan och mina samlarfigurer.

Gaah!! Kan inte låta bli, måste visa lite av min mest nördiga sida; jag samlar på animesamlarfigurer!

Här ser vi några praktexempel, mycket CLAMP,
Genshiken och Neon Genesis Evangellion.

The President från Kujibiki Unbalance / Genshiken.
Jag älskar designen på hennes hår! Det är stripigt eftersom hon
har badat... *otaku-fnitter*

EVA.

Junko Mizuno-figur, ett nytt tillskott till samlingen sedan i julas,
ett fint bidrag från min syster.

Åh! Här har vi en annan sak från min syster!
En mjukis-ram med Studio Ghiblis "Tonari no Totoro",
med en bild av oss två i, som hon ritat!
Så fint! Tack syrran!

Ok, ok! Jag ska ju jobba!! Är som sagt mitt uppe i "Elise" #3, har hunnit rita och tuscha 36 sidor (av ca 60). Puh! Jag måste bli klar fort, för jag ska rastrera ca 250 sidor totalt (rastrera om hela Elise, samt Mangatalangen-serien och HP-doujinshin).

Här kommer ett utsnitt från "Elise" #3, hoppas det inte är för mycket spoiler...


Ha det bra allihopa, nu ska jag tillbaka till arbetsbordet! :)

Bye bye!

No comments:

Post a Comment