12 March 2010

Mjau! - recensioner och blommor

Mangaläsaren My "Momiji" bloggade om Mjau! 1 , och nämner även "A song for Elise":

"Nytt från Sverige: Mjau! av Natalia Batista"

Likaså gjorde Mangabibliotekarien Daniel Gustavsson i sin recension av Mjau! 1:

"Mjau! av Natalia Batista"

Åh... de är båda så smickrande och rörande att läsa. Speciellt Daniels upphöjda ord om mig. Wow, kan jag verkligen känna mig värd en sådan beskrivning?
*rodnar*

Jag fick också för några veckor sedan denna underbart fina bukett levererad med blombud till min lägenhet:


På kortet stod det: "Stort och varmt grattis till den fina Mjau!-boken önskar vi på Kabusa"

Naaaw... Tack så mycket, Kabusa Böcker! Tack för att ni tog er tid och publicerade Mjau! och att ni trodde på den och mig och gav oss en chans!

Nu hänger buketten och pryder min tidigare tomma köksvägg:



Nu ska jag fortsätta jobba med "Swedish Comic Sin"-antologin och packa och planera inför Japanresan. Planet går på tisdag, mycket att fixa! Mer om det i nästa inlägg...

1 comment:

  1. Var i sthlm igår och köpte Mjau!, såg den i alla seriebutiker vi besökte ^^
    Jag gillade den! ^^b

    ReplyDelete