21 January 2010

Jag flashar!

Detta...

...är vad jag håller på med just nu!

Jag glömmer helt bort mitt nyårslöfte om att ta det lugnt, och tuffar troget vidare längst arbetsnarkomanspåret jag varit fast i under 2009. Just nu ger jag mig själv mer jobb än behövt, och har programmerat ett Adobe Flash-spel till hemsidan till Mjau!-böckerna.

Ja, jag vet. Jag är dum i huvudet. Men titta så rosa och fint det blir!!

Anyway, snart är det klart, och då kan ni alla få jaga bubblor med Vanilj i spelet med det väldigt kreativa namnet "Bubbelbad". Har någon några andra namnförslag, mottages de gärna!

3 comments:

  1. Jag älskar listor å statistik, man kan tramsa rätt bra med sånt asså

    ReplyDelete
  2. Till Kolbeinn:

    Göra spel? Ååååh, det hade varit skitkul med kolbeinn-gubbar som plockar svamp eller nått!
    Jag programmerar gärna det!

    ReplyDelete