21 September 2016

Dags för Bokmässan i Göteborg!

Inlägg på svenska denna gången, eftersom detta nog främst berör er som bor i Sverige.

Årets stora event, Bok- & biblioteksmässan i Göteborg, går av stapeln denna helgen, med start redan imorgon för er som har inträde då.
Jag kommer närvara på mässan i flera olika sammanhang. Först och främst signerar jag Sword Princess Amaltea i Kolik förlags monter (A01:33).

Jag kommer även vara uppe på Seriescenen (A02:40) vid två tillfällen:

Torsdag 13.00-13.20
Är med och presenterar Serieskolan.

Lördag 11.00-11.45
Intervjuar den brasilianska serieskaparen Bianca Pinheiro.

Sedan är jag även uppe på Ung Scen (A03:22) på lördag 17.00-17.40 och håller en mangaworkshop, så om du vill få lite smarta tips och lära dig rita en egen seriefigur så kom dit!

Här kan du se hela mitt schema:


Hoppas vi ses på Bokmässan!

1 comment:

  1. Tjoho! :D Jag ska dit på fredag och är jättetaggad!

    ReplyDelete