11 November 2009

Intervju i Time Out Lisboa

Under min resa till Portugal för en vecka sedan blev jag intervjuad av Time Out Magazine i Lissabon. Deras gay-sektion (ja, de har en gay-sektion!) ville veta mer om "A song for Elise", samt "Only You", en 24 sidor lång shonen ai manga som jag fick publicerad 2008 av NCreatures, mina portugisiska kontakter.

Intervjun är tyvärr på portugisiska, men finns online här:

Time Out Lisboa - Gay

Den är även i tryck i deras tryckta upplaga som säljs i Portugal.

Det var mycket trevligt att bli intervjuad av Bruno Horta som gjorde artikeln. Han hade läst boken och sa att han faktiskt speciellt kollade sexscenen och såg om jag gjorde nått misstag, i och med att boken handlar om homosexuella män, vilket jag inte kan använda egna erfarenheter för att skriva. Han var nöjd, sa han.

Bye bye!

1 comment:

  1. http://translate.google.se/translate?u=http://timeout.sapo.pt/news.asp%3Fid_news%3D4562&sl=pt&tl=sv&hl=sv&ie=UTF-8 så där ar du den översatt till svenska =)//Carl Sfaiter

    ReplyDelete